vineri, 9 aprilie 2010

Tenisi New York Laundry marimea 36 ( vin perfect pentru 37 ) pret 50 ron-Rezervati






A venit primavara! Vine vara...(de abia astept) Temperaturile cresc, hainele devin mai subtiri, tinutele mai boeme sau mai sport, incaltamintea mai usoara.

Azi am postat o pereche de tenisi noi nouti, intr-o culoare dementa. Personal, ador culoarea, mai ales vara, cand pielea mea devine ciocolatie si contrastul este superb. Gandeste-te cat de bine ar merge tenisii astia combinati cu o fusta de in alba sub genunchi, dimineata, la rasarit, pe plaja. Sau cat de bine ar completa o tinuta simpla (blugi + tricou) cand te intalnesti seara cu prietenii. Sa nu mai vorbim ca ar putea fi pata de culoare intr-o tinuta all black.

Dar am lasat partea cea mai buna pentru final: acesti tenisi sunt atat de usori, incat nici macar nu-i simti cand ii ridici in mana ... o adevarata binecuvantare.

P.S: Acel saculet dragut vine cu tenisii. Dar mai intai trebuie sa iei legatura cu mine : id dress.toexpress pe YM sau mail.

Rezervati Corinei din Iasi :D

Un comentariu:

  1. salut
    imi poti spun de unde i-ai cumparat?
    sunt geniali. dar vad ca sunt si numar mic, si rezervati
    imi poti raspunde aici sau; denny_fleim@yahoo.com
    Merci anticipat :D

    RăspundețiȘtergere