miercuri, 21 aprilie 2010

Hot Item of the Day - The Polo T-Shirt



Nu am mai scris de ceva vreme despre piesele vestimentare ce-mi plac foarte mult si le consider indispensabile. Cum ne aflam in toiul primaverii (si am gasit putin timp liber intre cateva reprize de invatat), astazi voi scrie despre cel ce ne va fii tovaras de incredere o lunga perioada de timp de acum inainte: tricoul. Imi plac tricourile simple, din materiale vaporoase: albe, bej, gri, negre, imi plac tricourile cu inscriptie (vei gasi cateva tricouri dragute daca te uiti la posturile mai vechi), chiar si cele lungi pe care le gasesti in orice magazin zilele astea, sunt foarte la moda...insa cel mai mult si cel mai mult imi place tricoul polo.

Asociat cu bradul Lacoste, tricoul polo este o piesa indragita in toata lumea si des intalnita in colectiile designerilor reprezentativi. Este extrem de stylish si versatil (poti trece de la un look sport la unul classy in no time), da un tocuh tineresc oricarei tinute. Cat despre culoare, tricoul polo arata foarte bine in orice culoare, de aceea il vei gasi intr-o gama extrem de variata de culori, de la alb/negru/gri/bleumarin la fuchsia/acvamarin/galben aprins.

Cand aud "tricou polo" ma gandesc la Wimbledon, la domnisoarele stilate care merg la tenis si poarta fusta plisata, la anii '50: ochelari model ochi de pisica, tus negru la ochi si fusta rosie - cu adevarat retro, la tipele cool din Londra care il poarta cu blugi super stramti si cizme negre si cu ochii fumurii, la domnisoarele care fac jogging in Central Park in pantaloni albi cu 3 dungi rosii, la mine cand ma imbrac sa merg dimineata la scoala si nu stiu ce sa iau pe mine, la...

Iar acum iata un sfat pe care l-am citit undeva si vreau sa-l impartasesc: cand iti cumperi un tricou, tine minte un lucru: cumpara-l cu un numar mai mare. Un tricou mult prea stramt scoate in evidenta orice defect: sanii prea mari sau prea mici, burtica sau niste brate netonifiate. Incearca numai si vei vedea ca te vei simti mai confortabil si vei arata mult mai cool.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu