joi, 8 aprilie 2010

Choose Short Hair!








Choose short hair! (Choose life. Choose a job. Choose a career...Trainspotting)

Este de-a dreptul ciudat ca acest sfat sa vina tocmai din partea unei fete cu un par lung pana in dreptul sanilor, tuns drept. Insa adevaratul motiv pentru care parul meu nu e inca tuns pixie, este faptul ca sunt constienta de norocul meu (parul meu este un saten mediu cu reflexe aurii, perfect drept, nu il pieptan niciodata, nici macar nu il usuc cu foehnul).

De ce totusi scurt?

Pentru ca este ataaat de sexy. Pentru ca iti scoate in evidenta trasaturile ca nicio alta tunsoare. Pentru ca necesita curaj. Pentru ca necesita atitudine. Pentru ca te poate transforma in "WOW!"

Sa fim sincere. Un par lung arata bine doar daca este sanatos. Stiu, stiu...am si eu prietene care au varfurile despicate pe o lungime de 10 cm si il tin lung doar de dragul de a fi lung, am si eu colege care se trezesc cu doua ore inainte sa inceapa orele (this is something I would never do!) sa-si indrepte parul cu placa (...)

Intr-adevar, parul scurt necesita o anumita structura osoasa a fetei: un profil frumos, nas cel mult mediu, pometi inalti, figura simetrica, ca sa nu mai vorbim de starea in care se alfa pielea. Mai mult decat atat, atunci cand ai o "bad hair day" nu mai poti sa-ti prinzi repede parul intr-o coada/intr-un coc. E de la sine inteles ca o schimbare a hair style-ului impune cateva schimari in garderoba (cand imi voi tunde parul scurt imi voi achizitiona o colectie de bluze cu guler barcuta in dungi - a la Judie Dench).

Totusi, daca ai o fata armonioasa, un gat fin si o piele curata, cred ca ar trebui sa iei in calcul posibilitatea de a-ti suna stilistul si a-i cere o freza a la Agyness Deyn. Ah, inca un mare avantaj: daca te-ai intrebat vreodata cum ti-ar sta blonda/roscata/satena/bruneta, si crezi ca ti-ar sta bine, pe un par scurt iti e mai lesne sa-ti exprimi creativitatea (cu masura, bineinteles).

Eu am tendinta sa-mi sun stilistul de fiecare data cand vad pozele de mai sus. Agyness Deyn si Sharon Stone reprezinta arhetipul blondelor cu fata perfecta (indeed...), Halle Berry si Natalie Imbruglia arata extraordinar de sexy (si copilaros - Natalie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu