miercuri, 7 aprilie 2010

Manual de stil

Astazi am decis sa recomand o carte care, ca sa fiu sincera, nu m-a lasat cu gura cascata, dar care mi-a deschis ochii spre directii noi intr-ale modei. Mi-am propus sa fiu onesta in ceea ce recomand, deoarece nu vad absolut niciun avantaj in a minti.

Este vorba despre cunoscutul "Manual de stil" al Danei Budeanu.
http://www.nemira.ro/bonton/manual-de-stil--1097

Acest manual te invata care sunt elementele cheie ale unei garderobe, care sunt piesele timeless in care merita sa investesti, cum sa combini piesele in functie de ocazie, de ce sunt accesoriile atat de importante (...)

Personal, am apreciat accentul pus pe "style icons"-uril nascute din filme celebre (Brigitte Bardot - Et Dieu ... crea la femme, Audrey Hepburn - Breakfast at Tifanny`s,...) si delimitarea stricta intre ce e de bun gust si ce ... nu in capitolul "Da si nu" (lanturi lungi si subtiri suprapuse, coada de cal prinsa cu un elastic subtire, culoarea parului vs. par blond platinat/negru albastrui, contur de buze mai inchis la culoare decat buza propriu-zisa).

Sfarsitul lecturii insa mi-a lasat senzatia unei lipse de structuri a continutului, minus ce poate deruta cititorii. Probabil a fost o impresie personala.

Bineinteles, un must read.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu