duminică, 2 mai 2010

Din nou disponibili !!! Grey Skinny Jeans - Levis (100 ron) Marime 26/34





Spuneam ca blugii conici gri sunt preferatii mei. Ei bine, astazi pun la bataie una din perechile mele de blugi. Motivul? Au fost detronati din pozitia de "blugii mei preferati" pe care au ocupat-o cu mult sex-appeal timp de cateva purtari de alta pereche de blugi conici gri cu care insa nu o sa va fac cunostiinta, cel putin nu azi.

I-am cumparat de la Levi`s acum un an si ceva. Pretul? La nivelul celorlalte modele le blugi din mazagin, cam piperat pentru buzunarul meu. Mda, 400 +, dar nu chiar 500.

Dar croaiala, materialul...modul in care arata posteriolul meu cand mergeam...hmm, este secretul Levis si este bine ascuns.Acum, puteti sa va bucurati si voi de el.

Cam asa arata blugii pe mine. Am 1,71 si 48 de kilograme si le stapanesc sanatoasa. Daca esti interesata de model si te incadrezi ca marime (W26/L34), nu ezita sa trimiti un mail la change_of_clothes@yahoo.com. Taxa de transport este din partea casei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu