marți, 18 mai 2010

Fusta - marime S/M (35 ron redusa de la 39 ron) - Expediata



Pentru ca fusta pe care am postat-o zilele trecute a fost un hit instant (a fost practic "bataie" pentru ea), astazi mai postez una, cel putin la fel de frumoasa.

Am cumparat-o de la H&M intr-o vacanta, acum doua veri, iar primul lucru care mi-a venit in minte cand am vazut-o a fost videoclipul "Cool" al lui Gwen Stefani. Este o fusta deosebit de romantica, demna de purtat intr-un moment special pentru tine. Rosul este o culoare ce atrage imediat atentia, asa ca ai grija cum o combini: trebuie sa fii impecabila. In fotografii, am ales o tinuta care mi-a placut in mod deosebit, foarte feminina, pe care o recomand, mai ales ca acum poti intra si in posesia margelelor rosii de la Meli Melo, la numai 20 ron. Imprimeul cu buline da o nota retro, asa ca nu te sfii sa te inspiri din stilul anilor `60: poarta o bentita groasa pe par, fa-ti o codita cu tus negru la ochi, indrazneste sa te rujezi cu un ruj rosu (ai grija la nuanta, de preferinta sa fie aceeasi cu a fustei).

Daca o vrei pentru tine, add pe YM la dress.toexpress. Primul venit, primul servit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu